صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 15

الموضوع: الفرسه مرات عمى

سوبر سكساوى الصورة الرمزية veto

افتراضي الفرسه مرات عمى

هذة الفرسة بمعنى فرسة ،كانت فى حجم هياتم جسدا وصدرها زى فيفى عبدة وطيزها زى طيز شويكار وبطنها زى بطن ليلى علوى فى عزها وشعرها زى شعر غادة عبد الرازق اصفر زى الدهب وطويل يصل حتى طيزها ودراعتها بيض زى الحليب والحمد اللة نكتها ليلة بطولها وعملت معاها الى عمرى ماعرف هاعملة تانى ولو مع مراتى لاننى بصرحة فرمتها لدرجة انة جالها نزيف وظلت مش قادرة تمشى على رجليها يومين من طيزها والعض الى عضيتة فى بزازها لدرجة انهم تسلخوا تماما وظلت تعالجهم اسبوع بالمراهم .
    وكانت اكبر منى بحوالى 20 عاما وجت عروسة بيتنا وانا طفل صغير وكانت تاخذنى فى حضنها وتحكى لى قصص بس ما كنتش بفهم فى الجنس لسة وشوية بشوية كبرت وبنوا شقة امامنا فى نفس البيت واول مرة انتبة لها كنت وانا فى تانية ثانوى لما شفتها فى يوم حر قائظ لبسة قميص نوم اسود من غير كلوت ولا سنتيانة وكان لحمها ابيض قشطة وبيلمع وعطشان للعض والركوب وشرقان للزبر الى يرد روحها وكنت انا وراء شباك غرفتى وكل اسرتى مسافرة للمدينة وانا مع شقيقى الاصغر بنذاكر يومها ظليت اراقبها من وراء الشباك وهى فاكرة ان مفيش حد فى شقتنا يومها دخلت نمت وصحيت على السرير غرقان لبن من احتلامى عليها طوال الليل ومن يومها كان الليل ينزل اتابعها من غرفتى من وراء الشباك وكانت كل يوم بتلبس قمصان نوم تظهر اكثر مما تخفى وكان شعر كسها الاسود باين من الكلوت وكانت مربياة طول فترة سفر عمى ، كنت بحس انها هايجة لان جوزها الى هو عمى دائما مسافر فى الكويت واوروبا بالشهور وفى مرة شوفتها بتنشر تنشر ملابسها الداخلية ليلا على حبل الغسيل المواجة لبلكونةغرفتى وبعد ان نشرت ودخلت واغلقت البلكونة واخذت كلوتاتها وهى لسة مبلولة واغرقها بحليبى وانشرها على الحبل مرة تانية وفى مساء اليوم التالى شاهدتها طبعا بقميص النوم بس المفاجئة انها لابسة كلوت من الى غرقتة بحليبى وكنت سعيد ان حليبى على كسها لحد ما يجيى اليوم الى ادخلة فيها بجد واركب عليها واخليها تحلف بزبرى ، وفى مرة عاد زوجها من الخارج بعد غياب شهر وكانت هاتموت من الفرح وكان راجع ليلا وشاهدت منها من وراء الشباك ما لم اشاهد من قبل كانت عريانة ملط مش لبسة اى حاجة وكان كسها زى الارنب الاسود الناعم الى عايز سكينة تذبحة وواوراكها وبطنها وصدرها وطيزها وعمى قلع هدومة وركبوا على بعض على الموكيت وكان صوتها من الغنج والشخير مسموع بس ماكنش فية حد فى البيت غيرهم وغيرى بدون ما يونوا عارفين ولاول مرة اشوف نيك حى كانت بتاكل اكل فى عمى وهو مش قادر يجاريها لمدة نصف ساعة وقاموا من على الارض وزبرة واقف وهى كسها بينزل لبن مش عارف من كسها ام من حليب عمى ودخلوا غرفة نومهم وقتها قررت نيكها اى كان الثمن ولو هاموت فيها ،قضيت شهر فى عادة سرية عليها حتى سافر عمى للخارج وكنت كبرت ورحت الكلية وهى كانت بتحلو كل يوم وتزداد جمال لدرجة ان رجالة كتير كانوا نفسهم فيها لو نظرة عين ،المهم سافرنا الاسكندرية بعد الامتحانات للصيف وفجأة عرفت انها جاية سوف تحضر لقضاء يومين معنا لان عمى سوف ياتى من الخارج على الاسكندرية عبر مطار برج العرب وكنت هاموت من الفرحة لاننى قررت نيكها وقد كان.
    كنت انا ووالدتى واخى الصغير ووالدى متوفى وهى وكانت بتعاملنا زى ولادها الى لم تنجبهم حتى الان وكان عمرها 38 عاما وكانت مقيمة معنا فى شقتنا وكانت قمر 14 كل حتة فى جسمها عطشانة نياكة حتى عنيها ومرات عديدة ابقى عايز اقوم ادخل عليها شقتها واركبها على السرير والى يحصل يحصل واطفى نارى وابرد كسها بمية زوبرى ،المهم قررت تهيجها الاول واشتريت فياجرا 1500 ميلى وكنت اضع لها فى العصير ليلا او الشاى او اى اكل ربع قرص وكنت بحس بيها بتتقلب على السرير طوال الليل وفى اليوم الثالث سمعتها بتاخذ دش فى الحمام الفجر وتاكدت من انها فى نار شهوة ولعتهاالفياجرا ومرة بعد خروجها من الحمام ونزلوها السوق تشترى خضار دخلت الحمام فى شقتها لانها كانت بتسيب المفتاح تحت عتبة الباب لقيت لبسها غرقان سائل من شهوة كسها وعرفت انها خلاص هايجة وبتبرد كسها بالعادة السرية بس ماكنش باين عليها حاجة لنا وفى اليوم الرابع كانت بداء عليها التوتر واعصابها تعبانة وكنت عارف انها شرقانة للنيك من عمى وفى ليلة اليوم الرابع نطيت فى بلكونتها وبصيت عليها من فتحة شفاط الهواء وجدت مفاجئة انها نايمة عريانة ملط فى الضلمة وماسكة القط بتاعها حطاة بين كسها وبتدعك فية بفخادها وهو قط سيامى سمين وكنت هاموت من القط الى يا بختة نايم فى احلى كس المهم اتعزمنا على فرح بدو فى مدخل الاسكندرية وذهبنا هناك وظل الفرح مستمر وكانت زوجة عمى جاية بعباية خليجى واسعة وشعرها علية طرحة ورجلها فيها خلخال دهب ومونيكر احمر فى ظوافرها لدرجة ان الفرح كلة كان هايج عليها وكانت حتة من فيفى عبدةوهياتم .
    كانت فرسة بمعنى فرسة وبتلمع زى الذهب ورابطة حول رقبتها اشارب احمر والسنتيانة كانت شدة صدرها شدة ومخلياة زى الرومان الى عايز يتمص قبل الاكل وهما بيوزعوا فى الفرح العصير اخذت لنا كلنا وفتحتة وبدون ما تاخد بالها حطيت لها قرص فياجرا كامل لاننى كنت ناويلها الليلة ولان عمى صابح جاى وشربت العصير ومفيش نصف ساعة حسيت بوشها الدم هايضرب منة وانها تعبانة وكسها بياكل فيها وكان فية حاجة غلط حصلت لها وكانت الساعة 3 فجرا والفرح للصبح ووالدتى سالتها مالك قالت لها انا مصدعة جدا وعايز ترجع البيت لاننها حاسة بدوخة وقتها والدتى قالت لها يارب يكون حمل وكنت اردد فى بالى هايحصل الليلة وكانت والدتى عايزنا نمشى نروح كلنا الا ان صاحب الفرح رفض وصمم على جلوسنا وانة سوف يرسل سيارة توصلها للبيت فقلت لوالدتى اذهب اوصلها وهارجع تانى ولو ماجتش يبقى انا نمت لاننى خلاص مش قادر افتح عينى و تعالوا انتم على مهلكم المهم كنت هاموت من الفرحة اول مرة فى حياتى هانيك ومين فرسة عمى المهم وصلنا البيت واحنا نازلين من السيارة خبطت غصب عنى فى صدرها وحسيت اننى اتلسعت بنار كان جسمها كلة مولع نار لدرجة كانت طلعة السلم والسخونة تملىء المكان وانا معاها وفتحت الباب ودخلنا انا على غرفتى علشان اكلم ماما الى قالت لى ان صاحب الفرح مصمم على مبيتنا عندهم فى الفيلا ولانها قصر منيف وساحر والدتى وافقت وشكرت ربنا على الصدفة الجميلة بس كان لازم انيكها الليلة قلعت كل هدومى وبقيت بالشورط نص ركبة من غير لباس وخرجت الصالة لاجد زوجة عمى فى الصالة بالكلوت والسنتيان بس تبحث عن قميص نومها فى الصالة لانها كانت لسة بحذائها وشعرها مفكوك ووشها احمر وحينما فوجئت بى قالت اسفة واتجهت لغرفتها الا اننى لم اشعر الا وانا ادفعها لغرفتها بالقوة فسقطت على الارض ونظرت لى بشدة قائلة اية الى بتعملة دة يامجنون ،قلت لها الى نفسى ونفسك نعملة وما حسيتش بنفسى الا وان بشيلها من على الارض بذراعاتى ومعرفش جبت القوة دى كلها منين وادخل بها غرفتها وارميها على السرير وقبل وانام عليها قامت تجرى منى بالكلوت والسنتيان وتقولى انت اتجننت اية الى هاتعملة قولتلها مش ها سيبك الليلة دى ياقاتل يامقتول مش قادر امسك نفسى 20 سنة وان مستنى اللحظة دى وحاولت تجرى لغرفتى وتقفلها عليها الا اننى دفعت الباب بالعافية وقولتلها مش ها نركب على بعض الى على سريرى علشان ماتنشيس الليلة دى ، وشيلتها وهى بتضرب بيديها على صدرى بس ضرب فرسة الفياجرا مخدراها 50% ورميتها على سريرى وانا عليها ببوس فى بقها مسكت لسنها بسنانى علشان ما تصرخش وقلعت الشرط بتاعى مش عارف ازاى وكان زبرى لازق فى كسها من على الكلوت وبيديا بحاول اقلعلها الستيان الى كان ماسك لحد ما قطعتة الا انها دفعتنى بجسمها على السرير وقامت تجرى ناحية الصالة الى غرفة اخرى الا اننى لحقتها من كلوتها وقولتلها مهما تعملى الليلة دخلتى عليك وشديتها منة جامد الى ان قوتها مع قوتى قطعة استك كلوتها فاوقع من رجليها وشوفت احلى طيز من الخلف وسحبتها من شعرها الى غرفتى وقفلت الغرفة ورايا بالمفتاح بعد ما دفعتها على السرير وكانت بقت ملط وحاطة يديها على كسها مش عارف لية وكان مفيش فية شعرة واحدة لانها نظفتة تماما واصبح كانة لعروسة فى ليلة حنتها استعداد لعودتى عمى المهم ظلت تجرى منى فى غرفتى عريانة وانا وراها وتقولى ها صوت ولم الناس وان مش هاممنى واقولها فى عروسة ليلة دخلتها تعمل كدة طب دانا اول مرة اركب على نسوان يعنى انت هاتخدى اول قطفة وحلقت عليها لحد ما طلعت على السرير تجرى مسكتها من رجليها فوقعت على السرير على بطنها وكنت انا عليها من ورا وزبرى لازق فى طيزها وببويس وعض فى صنم ضهرها الى كان لحمة تتاكل اكل وكانت بتقاوم لحد ما عدلتها على ظهرها وونزلت بوس فى رقبتها وفمها واديا على بزازها بتعصر فيهم وزبرى على باب كسها مش عارف يدخل لانها كانت قفلة قفلة جامدة 10 دقايق لحد ما حسيت انها جابت من كسها وقلة مقاومتها وسابت اديها ساعة ما حسيتش بنفسى الا وان برضع فى صدرها زى المجنون وزبرى واقف زى سيخ الحديد وشوية بشوية بدات تفتح رجليها لحد ما لقيت نفسلى نازل بفمى علية الحس فية واخيرا اتكلمت وقالت كل دة وعمرك ما نكت نسوان حسيت انها خلاص جابت عسل من كسها وانا نزلت لبنى جوه كسها ومن ساعتها كل ما اشفها لازم انيكها لو الظروف تسمح

سكساوى نشيط

نفس القصة حدثت مع صديق لى مع مرات عمة الى كانت فرسة بمعنى فرسة بس كان فى الشتا ومعها ابنها 22 سنة وحضروا فرح ناس اقاربهم فى راس البر وكان فارق السن بينهم حوالى 20 سنة بس كانت قمر وضخمة ورجعوا شقة صديقى للبيات لان الوقت تاخر للعودة لدمياط وكان صديقى هايج عليها ونفسة ينيكها من زمان ولو غصب عنها ودى كانت فرصة مش هاتتكرر بس كانت المشكلة فى ابنها

مشرف قسم الصور والقصص الصورة الرمزية مداح القمر

حلوه وقريبه من الحقيقه

سكساوى نشيط

هى كانت 45 سنة وهو 25 سنة وعمل حركة خلى ابنها يجلس فى الفرح مع الراقصات على اساس انه وعيال تانية فى الفرح هاينيكوا راقصة منهم لانة ابنها كان فاشل ورجع صديقى ومرات عمة الشقة على اساس ان ابنها هايرجع كمان ينام معهم وهو فى السيارة كان هايج عليها وزبرة على الاخر وطلعوا الشقة الى كانت اول مرة تدخلها ودخل غرفتة وهى دخلت غرفة تانية وقلع ملابس تماما ولبس بوكس فقط وجسمة كلة مولع نار خاصة وان الجو كان بارد جدا ومش عارف يبداء معها ازاى لانها كانت لبوة شوية وفجاءة نادت علية تسئلة عن ملابس نوم من ملابس والدتة فاخبرها بوجود ترنج احمر من بتوعة على مقاسها فى الدولاب وخلال 5 دقائق كانت قد اردت الترنج وخرج للصالة يشرب مياة فافوجى بها بالترنج الاحمر الذى كان ماسك على جسمها وقد ظهرت تفاصيل كل حتة فية خاصة صدرها وطيازها وكسها المنتفخ من بين بنطلون الترنج وبطنها وسوتها وكان هو بالبوكسر ولم يشعر بنفسة الا وهو يهجم عليها ليبوسها ففزعت منة ودفعتة وجرت الى غعرفتها وكان هو ورائها وديفع بها على السرير ويركب عليها وهى تقاوم وخلال 10 دقائق كانت عريانة ملط فى حضن وهو كذلك ونيك حتى اذان الفجر حينما ارهق تماما ونام بجوار عارى تماما وهى كذلك وفى الصباح استيقظ ليجدها وقد اخذت دش وتعد الفطور للعودة الى البلد وابنها قد وصل وكان

سكساوى نشيط

وشها منور ورقبتها من الجنب حمراء بعض الشيى من عض ليلة امس بس كان مغطياها باشارب وكان صديقى محرج جدا من النظر فى وجهها خاصة وانة فرمها طول الليل وهى سلمت لة وعمل معها 4 ازبار نار ونزل فى كسها كل اللبن لدرجة بيقولى انها كانت ماسكة فية بايديها وقافلة على ظهرة بوراكها وهو راكب عليها علشان مايخرجش زبرة منها ]دة غير العض والمص فى بزازها

سكساوى نشيط

وبعدين ركبوا السيارة فى طريق العودة لطنطا وكان صديقى هو الى سايق والفرسة جلسة خلفة وابنها بجوارة وكان عينة عليها فى المرايا وهى ملاحظة ذلك وفى منتصف الطريق نزلوا استراحة فهى رفضت تنزل لانها مستعجلة ونزل ابنها يجيب عصير لنا وتحدثت اليها صديقى معتذرا عما حدث امس وانة مقدرش يمسك نفسة امامها وكل دة وهى مستعمة وكان ردها ودلوقتى ارتحت فاجاب الصراحة لسة انا مشبعتش منك

مشرف قسم الصور والقصص الصورة الرمزية مداح القمر

حلوه القصه التانيه اوى
    لا تبخل برد
    لا تبخل باضافه
    كن عطاءا
    فالحياه اخذ وعطاء

تحياتى
    مداح القمر

سكساوى نشيط

فقالت امال المصيبة الى عملتها امبارح اية.؟؟طاميرا خفية وضحكت ضحكة شرمطة فما كان من صديقى سوى مسك بزها بسرعة فضربتة على ايدة قائلة الواد هايشفونا انت مابتتهدش انا مش قادر امشى على رجلى من امبارح انت كنت مخزن كل دة فين وطلبت منة 400 جنيها سلف فاخرج 1000 جنيها لها وقال لها دول هديتك فى الصباحية ولك 5000 جنية لو وافقتى تزورينى فى شقتى فى طنطا على الطريق السريع فردت علية بس من غير شقاوة

سكساوى نشيط

فقال لها قبل ان يعود ابنها هادخلة فى فمك بس وترضعية وما ان عادوا كل الى منزلهم وهو يتصل بها على الموبيل من رقم مجهول فقد نسيت اقول لكم ان زوجها مسافر فى الوادى الجديد للعمل طوال اسبوعين والمفروض هايرجع بعد 5 ايام وابنها فاشل وبتاع بنات وبانجو بس هى الى جامدة نيك وجسمها زى جسم هياتم الايام دى وبيضاء زى القشطة وكان هايتجنن عايز نيكها تانى باى شكل بس المرة دى بمزاجها وعلى راحتة فى شقتة ويوم كامل وذلك رغم انها اكبر منة بحوالى 20 عاما الا انة كان مهوسس بها خاصة وان اسرتة كلها مسافرة للخارج وهو يدرس فى تجارة طنطا ومعة فلوس كثيرة ترسلها لة اسرتة وظل طوال الاسبوع يتصل بزوجة عمة لقضاء يوم معة قبل ان يعود زوجها خاصة وان بداء يجهز لليوم باكل جمبرى واستكوزا يوميا على اساس انها سوف تمنحة قوة جنسية اكثر

سكساوى نشيط

صديق لى حكى قصتة مع مرات عمة رغم فارق السن بينهما وهو حوالى10 عاما فهو ابن 22 عاما وهى حوالى 33 عاما الا انهم يعيشون فى بيت العائلة فهى فى الدور الثانى مع زوجها واطفالها وهو واسرتة وجدتة فى الدور الارضى ،ويصف زوجة عمة بانها حتة من الفنانة هياتم فى جسمها يعنى فرسة وقمر وكل يوم بتحلو عن اليوم التنى وزوجها دائما مسافر وفى مرة تلصص عليها من شباك الشفاط فى حمام شقتها والذى كان مفتوح على السلم فشاهدها من ثقوب الشفاط وهى تستحم وعارية تماما وكسها وصدرها ولم يشعر بنفسة الا زبرة يشتد عن اخرة ويقذف بكل قوة كمية ضخمة لاول مرة فى حياتة بهذا الشكل وعاد لغرفتة وجسمة ساخن وزبرة يبحث عن اى كس يدخل فية ،وفى احد المرات كان داخل غرفتة المفتوحة على الصالة وكانت اسرتة مسافرة ولا يوج غير جدتة وهو نائم على السرير فى غرفتة وبابها مفتوح على الصالة شاهد زوجة عمة فى الصالة للاطمئنان على جدتة وكانت ترتدى قميص نوم ابيض شفاف وتحتة كلوت ابيض ولا ستيان وكانت الساعة 1 صباحا ولان الاضاءة فى الصالة قوية فقد شاهد من خلالها افخذها والكلوت وطيازها ولحمها الابيض بل قام بحجة شرب الماء من المطبخ والقى عليها السلام وتامل مابين فخذيها شاهد سواد شعر كسها ،مما زاد من هياجة خاصة انها كانت تعتبرة عيل صغير زى ولادها رغم ان اكبر ولادها عمرة 7 سنوات ،وعاد لغرفتة واغلق الباب وحضن المخدة ووضع زبرة فيها متخيلها انها زوجة عمة وقذف كمية كبيرة من الحليب الادمى ،خاصة وهو يتذكر شعر كسها الاسود من خلال الاضاة بالصالة وقد اختبى خلف كلوت ابيض تنمى ان يخلعة عنها ويضع زبرة بداخل كسها الذى كان فى عز مجدة عد نصف ساعة نزلت تانى وبنفس قميص نومها وبدون اى استيحاء وتبحث على كبريت فى المطبخ وكان هو فى الحمام فقال لها ان ولاعت السجاير فى غرفتة ممكن تاخذها وخرج من الحمام وجدها لسة فى غرفتة وتبحث فى ملابسة على فلوس فجاء من ورائها ودفعها على السرير وهو عليها فحاولت تصرخ مقدرتش ودفع الباب بقدمة اغلقة وقال لها مش هاتخرجى من هنا الا لما اقطعك يابنت اللبوة وعدلت نفسها علشان تدفعة عنها ولكنة كان وشة على وشها فابسها وعض لسانها وزبرة من البوكسر كان على اخرة كانت اول مرة فى حياتى انام عاة واحدة وبالحلاوة دى وكان كل خوفها ان جدتى تدخل علينا واضطر يعلى صوت التليفزيون علشان الخبط والزرع على السرير لان زوجة عمة كانت بتحاول تدفعة عنها بس بشكل مش قوى وهو لازق عليها وكل شوية تقولة هاصوت لو مابعدتش عنى عنى قالها صوتى وخلى جدتى تدخل عليناوتبقى فضيحة وفجاءة شد قميص النوم من على صدرها فمزقة وظهر بزازها والتقم اليمين بفمة يمص فية زى المجنون والثانى يدعك فية بيدة وزبرة على ابواب كسها يمنعة البوكسر الذى شيىء فى شيى خلعة ليصبح عارى تماما وهى عارية من نصفها السفلى وقد ساحت معة فى القبلات ولم يشعر بنفسة الاوهو يدخل يدة لكسها لولا مرة فى حياتة ويمسك شعرتها فتنتفض رافضة فيعضها من صدغها اليمين وتكتم صرخة ويسئلها انت مربية الشعرة دى لية ووجد نقاط من عسلها على شعرتها فعرف انها بدءات ففمزق باقى قميص النوم زى المجنون حتى صارت بالباس فقط وتدفعة عنها ولكن دون فائدة وكان يقول لها مش هاتخرجى من الغرفة الا وانت حبلى منى يابنت اللبوة وشيىء فشيى كان زبرة على ابواب كسها ولاول مرة فى حياتة يلمس كس حقيقى بشعر ودفعة فجأءة بداخلها فخرجت منها صرخت قوية تلاشت مع صوت التليفزيون القومى وكان فمة يبوس فى شفتيها ويدية تعصر فى بزازها ولاول مرة يشعر بنار فى زبرة داخل كس مرات عمة التى ساحت تماما واصبحت هايجة معة وادخل فيها 4 مرات وفى كل مرة كان يخرج اللبن من زبرة بكميات ضخمة مخزنة منذ سنوات طويلة حتى شعر بانة فقد قوتة تماما فانقلب من عليها على جانبة الايمن وانفاسة تتلاحق اما هى فقد قامت من السرير تبحث عن شيىء ترتدية فلم تجد سوى ملاءة سرير لفت بها جسدها لتخرج من الغرفة وقد هلك شعرها والعضات فى وجهها ولاتستطيع ان تحمل قدميها جسدها لتنظر من الباب عما اذا كان احد فى الصالة ام لا وتخرج سريعة الى اعلى لشقتها لتنام يوم كامل اما هو فقد نام يومين بدعوى انة مريض ولكن كان سعيد بانة صار رجل مع زوجة عمة التى اهاجتة منذ سنوات وها هو دخل عليها وعلى سريرة وكانها زوجتة اما هى فلم تخبر احد بشيىء حتى الان واصبحت اكثر حرصا فى التواجد فى البيت حينما لايكون احد بة سوى ابن زوجها

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة